LASTBIL! =)

Godmorgon alla pigga och glada!! titta vad tidigt ja e uppe :O men jag e dö trött!! jag kom hem vid halv 3 igår kanske, mötte först rickard p hans kompis i sumpan där vi var i någon timme, sedan åkte vi till stan och lalla runt där, ja va så jävla trött så roligt va de ju kanske inte direkt(a)
sen tog ja iaf första nattbussen hem, och på hållplatsen möter jag adam, skit kul att träffa honom igen faktiskt, var ju sjukt länge sen sist!!
Väl på nattbussen så blev det bråk och några började slåss, slutar med att 2 börjar blöda men ena gänget går av bussen och några hållplatser senare så hoppar de andra gänget av då dom bestämt sig för att leta upp dom andra, så jäkla omoget menmen va säger man -.-

Nu ska jag iaf fixa mig lite snabbt för att sedan möta tobias någonstans, ska åka med honom lite på jobbet idag, så lilla jag ska åka i en stor lastbil, den ni ;)
puss!!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0