LANDET!

hejhej,ni har aldrig få något hejdå inlägg igår innan jag drog iväg men de blev lite brottom men ja får väll gottgöra  er på något sätt =)
Jag åkte iaf till familjen till en som heter sara som fyllde 20, så där fikade vi och lite så,sedan åkte jag mamma och syrran och hämtade upp 2 st och sedan förbi donken för lite middag, klockan va då runt 22 och de ända ja hadwe ätit på hela dagen var en sallad så snacka om att man var hungrig då!
Vi åkte iaf direkt hit ut till landet och ja gick hem till erik på en gång, därvi tittat på film och pratade, han bor ju här ute med sin mamma så de e skönt att veta att  man har någon att umgås med iaf haha! annars e de ju rätt dött här.
Vid 2 på natten kom  jeanette med bilen så åkte vi och hämtade en stup-full jonathan haha! sedan när ja kom hit till landet igen vid 3 så stupa jag i säng, orkade inte ens tvätta bort sminket, var så jävla trött asså!

Idag gick jag upp vid halv 1 och vid 2 så gick ja bort till grannarna där ja håller på att spackla skarvar och skruvhål och sätter remsa och ja blev klar med det sista påen timme så de e skönt att de e gjort! ska även få tapetsera sen, nice va??? mm me love! =D
Sedan vid 4 så va de fika hos syrran och jonathan eftersom han fyllt år, och ja sitter fortfarande kvar här, skönt med datan, saknar ju bloggen lite faktiskt när man inte kan blogga, och om ni saknar mig behöver jag ju inte fråga för de vet ja redan(a) tihi!
aja vi hörs puss!!


(glömde usb-kabeln hemma så blir bilderimorgon!!)


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0