KRÄFTSKIVA! =D

hejhej, sitter hemma hos jessica nu, har precis ätit kräftor, de va ju jag jessica och jeanette och vi har käkat 3 paket kräftor haha! jeanette kanske käkat ett halv paket och resten har jag och jessica vräkt i oss! ;) så jäävla gott haha =)

Efter skolan iaf så drog jag till rönninge där jag träffade enno, lara och ollie, jag lånade ut ett busskort och sedan så åkte vi till stan där vi mötte victor, sedan gick vi runt där i ca 2 och ½ timme innan ja åkte till kallhäll där ja blev uppplockad av syrrona =)

Köpte även ett skrivblock till skolan och en rosa stiftpenna med rosa stift, bild får ni se sen, nu ska vi kika film.
puss!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0