KOMMA BORT..

Förlåt, orkar varken skriva eller lägga in bilder. för mycket saker på gång nu...
vill va lite ifred, åker med victor till hans landställe imorgon, ska bli skönt att komma bort!!
puss<33

Kommentra
Jag har talat: Anonym

När kallade jag dig fitta/hora? skojar du med mig? Och om du inte ville ha mig där är det bara säga det ingen som tvingade dig. Nicke vågade stanna? vi fick inte ens sova inomhus jävla idiot. Ni sa att vi inte fick sova där inne så du ska fan inte snacka om att va feg, jag lär ju sova i regnet. Och för sista gången vi hällde inte ut öl med flit vad i helvete.

2009-08-02 @ 22:14:07
Jag har talat: Anonyma sarah

I vilket sammanhang sa jag det? Och ni sa till Alexander att vi inte fick sova där inne- Vet inte vem det var men du eller jenny.

2009-08-02 @ 22:42:48

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0