KILLAR=IDIOTER!!!



Varför, varför, varför?!!
Varför visar sig alla jävla killar ja träffar vara idioter?? varför drabbas ja av dom kuktänkande skitarna?? är de någon som kan förklara det?! varför? shit fan orkar inte!!
Just nu bara hatar ja killar, eller nej inte alla för nästan alla mina vänner e killar och dom älskar ja över allt!! men ändå fan asså!!! kan inte alla killar bara vara normala! eller att de står varningsskylltar i pannan på sånna man ska akta sig för?!
Varför är ALLA som mathias?? ja förstår inte!! ååååh! ta mig iväg från denhär skiten snälla få de att sluta!!!!


Kommentra
Jag har talat: sofia

haha jo. sen är det ju inte så helvetes dyrt som en riktig ansiktsbehandling. (som egentligen bara framkallar ännu mer porer på mig, konstigt nog)

2009-08-13 @ 23:08:40
URL: http://sofiajohanson.webblogg.se/
Jag har talat: Jerry Andersson

Bara så att du vet är det sjukt mkt tjejer man ska akta sej för oxå... Alla är ju fan otrogna till höger och vänster, och och ner fan oxå.... Men ja killar är värre...

2009-08-15 @ 12:33:32
URL: http://jerryiam.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0