JÄVLA PADDA!!

Haha aa nu har de varit en groda/padda eller va de nu e utan för fönstret här i datarummet och den är så äcklig och jag vågar garanterat inte hjälpa den upp.
Dethär rummet ligger under marken alltså är fönstret en bit under marken, men man har grävt ut som ett litet hål och sen lagt betong i, svårt att förklara men man ser iaf ut trotts att det är under jorden.
Och dendär paddan har skrämt mig flera gånger, får rysningar av att titta på den! titta sjävl!!


usch!!



Blev föresten ingen målning idag för grannarna hade använt upp all färg haha, men får fixa de sen när pappa kommit hem på typ måndag och har fixat mer färg =)
puss<33

Kommentra
Jag har talat: Anonym

ohhhh...hoppas att grodan klarade sig??? den va ju riktigt söt!!

2009-08-14 @ 23:27:27
URL: http://loppingvin.blogg.se/
Jag har talat: Jerry Andersson

Den är ju sjukt söt ju!

2009-08-15 @ 12:41:08
URL: http://jerryiam.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0