JÄVLA HUVUD!

Jävlar somnade, och fan va skönt det var!! fick ju sån jävla huvudverk! och alvedon brukar ALDRIG hälpa och alla migräntabletter e slut, men tog två alvedon och sedan kom mamma ner med en kopp kaffe till mig och sedan somnade jag till någon film på tv:n och vaknade nu, har väll sovit i ca 1 timme och huvudvärken e nästan borta! men ska fortsätta ligga ner här i soffan lite sen lär ja väll gå och lägga mig. ska ju trotts allt upp "tidigt" imorgon, ska vara på Jessicas salong vid 11:30 och klippa mig, sen blir det direkt hem för at färga håret och sedan torka platta och styla innan man ska till Sara som fyller 20.
men måste hinna sola lite och packa innan ja åker dit eftersom vi åker direkt till landet från sara sen ;p
aja nu ska ja titta klart på filmen puss!!


Kommentra
Jag har talat: Petra

Tack så mkt gumman, mina brorsbarn men jag var med och bestämde namnen:-)



Du har oxå jätte fina bilder och så e du jätte söt med:-)



Kram

2009-08-21 @ 00:17:40
URL: http://gulcan.blogg.se/
Jag har talat: Liridona

Sv: Jo, du har rätt i det du skriver. Men jag syftade inte direkt på "snille" intellingens. Utan mer på en som har någon sorts utbildning inom, jursitlinjen tex. :D Men alltid kul och veta vad andra tycker. :D

2009-08-21 @ 00:19:36
URL: http://krasniqiliridona.blogg.se/
Jag har talat: Jerry Andersson

Tack, joo jag vet men jag har ju min del oxå i allt... så jag antar att nästan alla sörjer mej med... Jag vet inte vad jag håller på med... Är helt borta, är inte den jag är, eller rättare sagt den jag trodde jag var!



Det är så sjukt jobbigt med migrän jag har bara fått det några gånger som tur är... Men hoppas det gick över till slut iaf! Ha det så bra :D

2009-08-21 @ 01:02:51
URL: http://jerryiam.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0