JAG<3BONUSCHECKAR!!

hejhej! blev inge måland idag heller.. började ju regna precis när ja skulle måla -.-
Men Jimmy, Maggan, och Gökan ringde så ja fixade mig på ca 20 min och då duschde jag också!!woho rekordfart eller vadå? ;)
Dom var iaf utanför med epan så jimmy fick sin mössa som hanlämnade här förut för den skulle torka, så stod vi på parkeringen och pratade ett tag och jag har nu lovat bort en av mina filtar haha! har nog ändå för många så lika bra kanske;)'
sen blev ja åter igen kallad för kort och liten! vafan!! ja e långt och inte liten!! haha jaja jag e van nu iaf så -.- ;p

Fick även min bonuscheck från H&M Club på 150kr som ja shoppat ihop haha =) så någon dag här så ska jag köpa en mascara tror jag eftersom min börjar ta slut, men måste även ha hårfärg så jag kan färga utväxten som börja komma nu igen ;p
tänkte faktiskt boka tid hos syrran på torsdag och klippa topparna och sen färga håret på fredag på dan, hur låter det?? =)
super tycker jag!! =)
aja de va min dag det, vad har ni haft för er idag då??


Pratade även med tobias i tele i ca en timme nyss, han satt i bilkö och hade tråkigt;p

Kommentra
Jag har talat: Åsa

Gött med bonuscheckar! =)

2009-08-18 @ 20:34:31
URL: http://secondtime.blogg.se/
Jag har talat: Anonym

svar: tack så mycket :) hi hi skönt med någon som sympati "ondar" med mej!!

kram från miriam !

2009-08-18 @ 20:49:45
URL: http://ljuvahus.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0