INGEN KLIPPNING!

Blir ingen klippning idag, får bli på fredag kl 11:30 istället, syrran hade mycket kunder idag tydligen..
Jag har iaf precis grundat förrådet, fan va varmt det är att stå ute och måla i solen, uschusch, men man blir ju brun på köper så lite bra är det väll ;pp
Nu ska jag iaf fixa mig lite, inte så spec mkt eftersom ja ändå ska sola när jag kommer tillbaks sen, men iaf.
Syrran ska skjutsa mig först till yrkeskläder där ja ska titta på rosa målarbyxor, och sen till Jessicas salong där jag ska ge jessica min gamla kamera och ja ska få pengar =) för att sedan åka till jakobsberg och möta upp camilla.
föresten du anonyma som kommenterade, vet att du vart med länge framförallt när ja va tsm med mathias, men fattar fortfarande inte vrf du inte kan kommentera normalt utan måste vara anonym menmen e väll ngt I guess.. Du sa iaf att dom hade D-kupor på H&M men vartfan då isåfall?? jag har tittat på nästan alla H&M efter snygga bh:ar i D-kupa men inte har jag hittat en endaste.. kanske i dom enformiga jätte fula men man vill ju ha snygga underkläder! men får väll titta lite noggrannare idag då om de finns, så tack eller ngt haha =)

Aja dax att fixa sig lite nu!
puss!!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0