HOME!!!!!

Jag är hemma!!! =D så jävla skönt!! åh vad jag har längtat!! igår satt jag och tittade tv vid 20-tiden på kvällen och de slutade med att ja skrek åt en gubbe på tv:n att ingen brydde sig om hans liv, och då sa mamma åt mig att han inte hör och då blev ja såklart irriterad och började tjaffsa med henne tills ja sedan utbrast i skratt när ja förstod va ja höll på med -.- så uttråkad va jag, så ja blir arg på en gubbe på tv:n ;p jaja ;)
Iaf så har ja jobbat dom närmsta dagarna, och ja har ju inte bloggat för ja inte haft någon datorn så de sög ju men ändå lite skönt att kunna pausa ibland =)

I lördags kväll när ja slutat jobba (håller på att spackla några grannars hus) så fick ja bara nog, jag ville umgås med folk men ja ville ändå inte att alla vänner skulle veta att ja var hemma i stan för ja orkade inte med alla(a) så jag hörde med victor och lara i rönninge och dit kunde ja komma så ja åkte till dom och var med dom hela kvällen, vi gick hem till max och sen till hans föräldrar som hade kräftskiva och lite så, skit mys! sen sov jag hemma hos victor och på söndag morgon åkte jag tillbaks till landet igen där min morbror och hans tjej väntade med min nya kusin!! =D lilla elina på 3,5 månader, skit söt!!! ni får se bilder sen!

och annars har ja bara jobbat och sen ikväll fick jag skjuts hem av pappa och ska vara hemma ikväll och imorgon iaf eftersom camilla fyller år imorgon=) men sen får vi se om ja åker tillbaks före eller efter helgen, får välja helt själv så de e skönt! =)
så tråkigt att vara där ute helt själv om dagarna bara -.-
aja där fick ni lite uppdatering så kommer bilder sen! puss!!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0