HEMMA!

sådär e hemma nu igen, först åkte jag till jessicas salong, eller fick skjuts i bil av jeanette(alltid skönt med syster som har körkort haha;)) sedan så skulle vi ju titta på målarbyxorna men vi fastnade i köer och kom inte fram till affären förens 7 min efter dom stäng, riktigt störande menmen får åka ngn annan dag.. sen iaf så mötte vi camilla i jakan, vi åt pommes på burgerking innan vi sedan började våran snabbshopping, ja fick med mig, hårfärg, mascara, hårinpackning och hårspray, så nu e det bara bh:ar och ansiktsmasker som ja behöver ha.. får gå ut och leta någon dag, ja va inne på twilfit också men hitta bara en snygg bh och den fick mina bröst att se ut som strutar så den sa jag nej till(a) haha!!
puss


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0