HEMMA IGEN!

Sådär hemma igen! =)
Har köpt kameran och jag hade sån jävla tur så det var den sista dom hade kvar! =D e hyperglad nu!! =D åkte även förbi jakobsberg och köpte örhängen, men de får ni bilder på när den nya kameran e laddad och går att använda ;)

Fick även en liten flört genom buss-rutan, skit söt kille, såg riktigt mogen ut också, och hade ett skitgulligt leende, synd att man inte kan prata genom fönsterrutorna på bussen haha!!
aja nu ska ja prova om en sak fungerar och sedan ska ja väll göra kaffe, lägga mig i soffan och titta tv, dricka kaffe och äta toblerone =D mums! tror till och med jag gör en latte så de blir ännu godare! =D
pussar!!



Kommentra
Jag har talat: Nettan,

Hoppas du haft en bra dag :) kram kram

2009-08-17 @ 21:25:18
URL: http://dreamsandreality.devote.se
Jag har talat: Nettan,

Hoppas du haft en bra dag :) kram kram

2009-08-17 @ 21:25:44
URL: http://dreamsandreality.devote.se

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0