Hemlisar!!=D



Då får de väll bli dax för ännu en hemlighet från mig =)

Jag säger att jag klarar mig utmärkt utan en pojkvän men i själva verket tror jag nog inte att jag gör det =/
Jag saknar dagligen att ha en pojkvän och vill verkligen ha ett förhållande, men ja vill inte ha ett förhållande med någon idiot som behandlar mig som en dörrmatta för vem vill det??!
Jag ha faktiskt flera som jag vet gillar mig och som vill ha ett förhållande, men en annan sanning e faktiskt att jag blivit rädd för förhållanden.. Mitt ex gjorde mig så förstörd inombors, och de gör att när ja tänker på ett förhållande så tänker ja på det som han och jag hade och det vill jag verkligen inte ha igen..
Jag vet även mycket väll att förhållanden e bland de underbaraste som finns när man hittat rätt men ändå e det fortfarane något inom mig som säger nej, vilket gör att jag sumpar chanser.
Idag fick ja reda på saker om en person, och de kommer förmodligen göra mig ännu mer försiktig och rädd..
Kan inte bara Mr.Right komma och knacka på min dörr snart?? =)

så sanningen är att jag jätte gärna vill ha pojkvän men jag e rädd för förhållanden nu...

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0