HELDAG ;P

hejhej, sorry bitches, skrev aldrig när jag drog igen, skrev ju förfan inte ens när ja kom hem från att ha tittat på målabyxor kom jag på HAHA!!
Dom hade iaf inte rosa målarbyxor där men däremot så kan dom beställa in åt en, så ja fick prova storlekar i snickarbyxor och sen skrev hon upp storlek och lite så, så ska ja få ett samtal när hon tittat hur mycket det kostar och när dom kommit =) så det blir nice, får väll dom om ca 2 veckor sa hon!
Sedan åkte ja iaf tillbaks hit hem där ja satt lite vid datan och bara tog de lungt tills Tobias ringde om att han va här, så de va bara dra ner till statiol där ja mötte honom, så har ja åkt lastbil hela dan, kul faktiskt! =) vi stannade vi några ställen där han lassade på och av saker och så.
När han sedan slutat så åkte vi till Heron där vi åt, Tobias bjöd, tack så jätte mycket!! =)

Sedan åkte vi hemtill honom och hämtade nyckeln till lägenheten som han fått, en etta men stor va den, ååh ja vill också flytta hemifrån!! haha! =)
fick iaf skjuts hem hit och nu sitter ja här, börjar få huvudvärk känner, jag uschusch, ska ta ngr tabletter sen lägga mig ner, men vi hörs sen puss!!


mongo bild ja vet men orkar inte bry mig ;pp


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0