HÅLL TUMMEN!!

Godmorgon!! =) Vaknade vid 9 idag och skuttade upp på en gång, eller aa kanske inte skutta direkt men ändå ;)
Tittade ut och såg att de regnade, vilket skit va?? stora sommarfesten som e idag är ju utomhus -.- visst vi har ju partytält vi sitter under när vi äter och så kommer domnog lägga tak över dansgolven och scenen men ändå regn e inge kul och ja vill ha min nya svarta klänning!!
Men nu när de gått 30 min så ser de faktiskt ut som att de e uppehåll och som att solen finns när bakom molnen så man kan ju hoppas på att det blåser undan!! så nu håller alla en tumme för att de blir bra väder här och i åkersberga idag, och att de blir de om senast 1 timme (a) =) och kom ihåg att bara hålla en tumme för båda betyder otur!!
aja nu måste jag kila och fixa mig, vi hörs sen puss!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0