GODNATT!!

Här sitter jag i pyjamas, osminkad, nyinsmord och med blött hår och gäspar, så tänkte faktiskt krypa till sängs nu =)
Imorgon kanske jag följer med Tobias, ni vet mitt ex som ja va tsm med i endast en vecka, precis innan jul, remember?? Han ska nämligen till sin morsas ställe på möskö eller mörkö eller vafan det nu hette(a) tar reda på det imorgon(a)
han ville iaf ha sällskap så kanske blir han jag och en till, men de blir endast som vänner kom ihåg det! och ja man kan vara vänn med sitt ex så länge ingen har känslor kvar! =)
godnatt puss!!


Kommentra
Jag har talat: Nenne

ja det har du helt rätt i!

Kameran verkar skitbra och snygg är den också =) Coolt att ta bilder under vattnet. Då kan vi ju exprimentera under vattnet här? ;D

Puss

2009-08-15 @ 11:18:39
URL: http://jageliten.blogg.se/
Jag har talat: Jerry Andersson

Sv: bloglovin! Klart jag har, tänkte göra det igår men började spela och glömde bort det xD men ska följa din blogg :D hörs senare ;D

2009-08-15 @ 12:22:00
URL: http://jerryiam.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0