GODMORGON!

godmorgon! :)
Vaknade vid 11 tiden idag men bestämde mig för att ligga kvar och titta lite tv =) de va sjukt länge sen ja la mig ner för att titta tv kom ja på, eller ja tittade ju hemma hos victor men ja räknar inte det direkt ;) haha!
idag har ja inget planerat, vill ju dra och hoppa bungyjump men ingen orkar/vågar/har råd, suck...
så om inget dyker upp så får ja väll städa och lite så idag, mitt rum ser ut som ett helvete, data rummet måste damsugas för det är FULLT med hår på golvet eftersom jag alltid fixar håret vid spegeln här inne ;p vet inte varför egentligen för spegeln i mitt rum är typ 6ggr så stor och bättre men ändå ;p
aja ska äta och sen borsta tänderna, puss!


Mongo bild på mig från ngn dag sen ;)


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0