GODMORGON!

Haha jaa godmorgon på er, ni har säkert vart uppe i flera timmar redan?? jag gick upp vid strax efter 1 =) men oandrasidan så somnade jag vid typ halv 6, hoppas dehär inte gjorde så ja ställde om dygnet igen när ja precis ställt tillbaks det(a)
Jag har iaf precis gjort macka och ett glas oboy(frukost) och efter det ska ja hoppa ner i ett varmt och skönt bad! =)
sen blir de väll till att fixa sig och sen fixa naglarna om jag hinner! =)
Jag drog bort alla gele-naglar för nagellacket hade fuckat sig och ja skulle ändå jobba så då gjorde de inte så mycket men ska försöka hinna fixa dom igen idag =)
puss!


Bild från födelsedagen 16/6-09

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0