FYSISKT ARBETE ;)

godmorgon sockertoppar!! jag ska strax gå till bussen tror jag, om ja inte tar den som går hel så kan jag äta lite innan också, frukosten sägs ju vara de viktigaste målet på daen, har faktiskt varit riktigt duktig med frukosten dethär året! =)
Bara missat att äta en gång =)

Idag har jag måleri hela dan så blir bara fyskiskt jobb =) skönt att slippa sitta i en skolbänk och lyssna på läraren och läsa och skriva:P man blir lätt seg och trött då.
Vi har iaf bytt målarsal nu så vi har en som dom förra 2:orna hade och de som e negativt där är att de inte finns några fönster man kan öppna för att få in lite kyla och luft! så de blir ju skit varmt!
Men vi funderar på om de kanske funkar att öppna dörren och sen öppna ett fönster i korredoren, kanske funkar, men de får vi väll se;p
Nu ska ja dricka upp mitt kaffe, äta lite frukost, borsta tänderna och sedan traska till bussen, men vi hörs senare puss!!


Målarbyxorna på såklart! =)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0