FUCK TO..



I vanliga fall brukar ni få fuck to and kisses to, och 3 av varje men denhär gången ger ja er något annorlunda, för ja ger ett stort finger långt innefrån hjärtat till x och x som så fint sabbade mycket i helgen.. det komiska e att ja nämner inga namn ändå börjar vissa av er försvara er, hmmm undra varför..? Ja ni ja e inte dum... =)
Iaf de som e ännu fegar e att ni inte bara säger förlåt för de ni gjort mot alla ni gjort något mot så e hela saken ur världen, men nej! ja tror ni skäms och därför vågar ni inte bara inse.. ett sätt kan få saken ur världen men de e inte mitt val..

däremot är det jag som när jag kommer ut till landet igen måste gå runt till grannarna som blev drabbade, berätta allt och be om ursäkt för mina vänners, vänner, sen ska ja stå där och skämmas och ta all skit..! Jag som inte förstörde eller sabbade något, de va fler än ja som skötte sig galant så ta inte åt er!!

så därför fuck you and you know who you are guys...

Kommentra
Jag har talat: Anndnndd

Jag säger förlåt när du slutar påstå att vi gjort saker vi inte gjort :) Jag tänker inte spela dum och säga att vi bara var snälla och söta, men vi har förfan inte stått och hällt ut öl på allting. Och att du så "galant" skyller allting på två personer är också trevligt.

2009-08-03 @ 23:32:46
Jag har talat: Biffen

haha, skäms? :o närå, måhända att vi röjde lite men det gör vi överallt så big care och du e den första som gnäller faktiskt, däremot så va ni inte så jävla dåliga ni heller, men håller med om att jag o annonyma sara or w/e röjde mest, men det var ändå inte så mkt enligt mitt perspektiv men aja fortsätt skylla på oss bara i don't give a fuck :) TJINGELING! =D

2009-08-04 @ 23:43:14

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0