FUCK OR KISSES TO!




... när man bestämt sig för att gå på en konsert med ett grymt band(in flames) och man ska beställa biljetter och stå plattserna e slut!!!! e ju nästan gråtfärdig nu, hoppas verkligen de dyker upp någon med en ståbiljett den ska sälja!!
... folk som lägger sig i ens liv, som inte har ett piss med det att göra!
... Folk som står en närmst som säger: ja finns alltdi här för dig om de e ngt! sen när de händer något så finns dom inte över huvudtaget känns de som förns allt e bra igen då e dom där och säger att dom alltid finns där... bullshit..



... Killar!! aa ja vet att ja har slängt ganska mycket skit på killar i bloggen på senaste men i själva verket så älskar ja ju killar, MINA grabbar!! ni e ju helt jävla underbara! finns alltid här för mig, ställer alltid upp och skyddar mig alltid, så jäkla underbara! =) Jag umgås ju somsagt bara med killar för att tjejer e så tråkiga och ska alltid ha så mycket drama och bara prata problem och tråka uschusch haha!
... Att blogga!! mmm me love it!! att sätta sig ner efter en dag och skriva av sig, eller när de händer något, bara skriva ut allt, ja har så att när ja blir riktigt arg så vill ja antingen bara skrika, slåss eller slå sönder saker, men ja har märkt att ja kan avreagera mig från det mesta genom att skriva av mig, även om de blir ganska hårda ord då kanske, men de hjälper, så bloggen e bra till allt! sen gör den en glad också när man får alla gulliga kommentarer, eller när man tittar tillbaks på gamla saker, tihi=)
... COCA COLA!! vad vore livet utan coca cola?? aa inte desamma iaf haha!

puss!!!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0