FUCK AND KISS TO..



...Jobbiga mensverkar som vägrar släppa, eller aa mens över huvudtaget, kan inte killar ha det istället??
...Sega datorer som man bara dampar på och blir irriterad över att inget fungerar! framförallt när man har brottom -.-
...att gå och lägga sig när man inte vill fast man måste -.- man vill bara ha nästa dag direkt istället ;p


...Aussie 3 minute miracle! alltså hårinpackning som ja fick som tester av PUB, den va skit bra och luktade jätte gott, man blev beroende av lukten så den ska ja garanterat köpa på flaka när ja fått pengar! =)
... Att jag äntligen hittat rosa målabyxor! =D
... aa och rosa över huvudtaget, bli hyper av rosa, man blir glad så fort man ser färgen! haha låter lite stört men så e det ;)

Kommentra
Jag har talat: Åsa

Testa annars "min" hårinpackning jag tipsade om.... billigt och den bästa för torrt och skadat hår!

2009-08-17 @ 08:38:52
URL: http://secondtime.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0