FRISSAN ;)

kom hem för ca 1 timme sen, har ni någon gång vart så länge hos frisören?? tror inte det va haha ;)
Frisören e ju min syrra som dom flesta av er redan vet, så först färgade vi mitt hår och sedan så åt vi lite luch, tog en kyckligsalla från pizzerian mittemot, skit gott var det! och sedan så drack vi kaffe och efter det så klippte vi mig, blev riktigt nöjd, ni får se bilder på de när ja fixatr mig helt =)
håller nämligen på att fixa mig nu =)
aja vi hörs sen då puss!!


Sallad ser jätte äcklig och tråkig ut men de e för ja redan hade ätit upp alla tomater och gurka ;pp


köpte även dust it, det är ett pulver man har i hårbotten för att få upp volymen lite, de e verkligen skit bra! =)

Kommentra
Jag har talat: Malin

Dedär pulvret har jag letat efter ett bra tag,vart kan man få tag i det? :)

2009-08-21 @ 19:44:53
URL: http://mbjornholm.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0