FÖRLÅT

aa förlåt för den dåliga uppdateringen ni får idag men ja fick ju en sån jävla huvudvärk igår kväll, hela dagen igår så var jag yr och kände mig konstig, och sen på kvällen bröt världens huvudvärk ut, så somnade väll vid 5 kanske för huvet bara dunkade, och huvudvärkstabletter  hjälper inte, måste ha migräntabletter och dom var slut, iaf så idag när ja vaknade så trodde ja den försvunnit men gick ngn timme sen va den tillbaks, skit jobbigt!!
ska ringa pappa och be han åka  förbi apoteket påvägen hem :)
men tänkte iaf försöka pallra mig upp och grunda förrådet nu, sägs ju att de kan gå över när man rör lite på sig så får väll ge det ett försök då.
puss


bild från igår

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0