=)

Sitter fortfarande uppe hos jeanette, vi har ätit middag (wook), druckigt kaffe och ätit glass, och till de har vi tittat påtv, 2 avsnitt av idol 2006 på tv400, den sesongen så danny var med ;) så de e riktigt mys här!!
Jag tror ändå jag strax ska gå tillbaks hem(alltså här på landet) och ta det lite lugnt och tänka lite innan jag ska sova..
längtar lite hem till stan nu, saknar en person ganska så mycket nu, en person som på senaste börjat betyda mycket för mig eftersom han alltid finns där för mig och alltid märker när det är något, en skit rolig person. och ingen vet vem han är mohaha så ni behöver inte ens försöka chansa för allt ni chansar på e fel ;)

aja nu får ni hålla ut tills nästa uppdatering, håll utkik!! kanske kommer bilder nästa gång också.
puss så länge, big love!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0