BRUN OCH FIN! =)

sådär tillbaks från solariet och alldeles gyllenbrun!! mm me like!! =D
Hoppas på att de blir bra väder imorgon då så man kan ha någon snygg tunika och visa upp sina bruna ben, eller hur!? ;)
Nu ska ja iaf ta de lite lugnt, ta ett glas oboy, kanske titta lite tv, och sådär, vem vet ja kanske till och med plockar lite i rummet, behövs, ser ut som ett bombnedslag igen -.- sen måste ja ju duscha och sedan dricka dedär kvällsteet, även om ja redan känner mig trött så tror jag nog att de kan vara bra, jag tycker egentligen inte om te men om de gör så man sover bättre så varför inte liksom ;p lika bra då ju! =)
puss

Kommentra
Jag har talat: Bloggpojken-Ingen mer än Joakim Törndahl

Aa vet men ändå haha(A) Schteeek.

2009-08-24 @ 21:55:49
URL: http://joakimtorndahl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0