BLÄ FÖR D-KUPA IBLAND!

Här sitter jag och har inget speciellt för mig, väntar tills paradise hotel börjar idag igen ;p men till skillnad från igår så ska jag faktiskt se till att gå och lägga mig direkt efter det, så tänkte borsta tänderna och lite så nu innan så ja e helt klar att skutta i säng sen =)
Jag ska ju somsagt förbi jakobsbergs centrum imorgon och ja tänkte ju bara handla med checken och lite till eftersom ja knappt har några pengar, men kom ju på att jag förmodligen ska till syrrans salong imorgon och klippa mig och hon ska ju köpa min gamla kamera för 500spänn så då har ja ju lite extra pengar om ja hittar något fint + att ja fick ett klubberbjudande från H&M också att om ja handlar för 300kr så får ja 50kr i rabatt så då kan ja ju lika gärna köpa lite underkläder och så när ja ändå får lite rabatt :) fast oandra sidan så har dom bara upp till C-kupa där och ja behöver 70D, suger med bröst ibland asså vafan! finns inga affärer med snygga bh:ar i D-kupa.. wellwell får väll leta lite imorgon!
puss!


Kommentra
Jag har talat: Anonym

jobbat på hm i jakan.. skumläste bara men de har visst D kupa där, inte på alla modeller men en hel del...

2009-08-19 @ 08:18:30
Jag har talat: patte

kolla twilfit, dom har

2009-08-19 @ 16:23:26

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0