BILDER FRÅN MÖRKÖ!!

Sådär äntligen tillbaks hemma igen! =) blev sent hem kan man ju säga, fick skjuts hela vägen till kallhäll av Tobias, tack för det!! verkligen skit snällt! =)
Sen så va jag väll hos kusinen till 19-tiden då jag och Syrran åkte för att köpa min nya kamera men stället hade stängt så jag ska åka ner och köpa den imorgon istället, längtar som fan!! kommer ju typ inte kunna sova inatt för ja kommer bara ligga och tänka på hur nice de kommer vara med nya kameran haha! wellwell, när vi kom hem iaf så åt vi kinamat och nu sitter jag här propp-mätt =)

Nu kommer i alla fall bilderna från Mörkö =)









Sådär de va väll alla som blev, bilden på mig e ju bäst ;) fast iof så protesterade jag att dom skulle ta kort på mig så kanske inte e så konstigt att de inte blev några mer bilder på mig haha!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0