BACK FROM SCHOOL!!

somsagt då var jag hemma igen då... skit jobbig dag har det varit eller aa mest irriterande kanske, jo kommer till skolan och får reda på att vi inte börjar förens 12:05... Lärarna har ändrat vårt schema utan att säga till oss så våran första lektion hade redan varit -.- bra va?? noooot... Säkert vår mentor som skulle medelat oss men så vimsig som han är så har han ju glömt det, great -.-
Jag, camilla, Jessica och Ellen drog iaf till en pizzeria och käkade kebab för de va äcklig soppa till lunch.. sen hade vi samhälsskunskap och sen slutade vi, då var de bara att sätta sig och åka den långa biten hem igen menmen.
Nu ska jag ringa pappa och höra om ja kan måla förrådet trotts att det är lite mulet, hoppashoppas!! behöver ju pengar!! =) så ja kan pierca mig såklar ;) och min lön har ja ju inte fått än ;pp
men vi hörs senare, puss!!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0