AVKOPPLING!

Sådär nu tänkte jag faktiskt ta och krypa ner i ett bad igen, har ju ändå inget bättre för sig och bada e ju bland de skönaste som finns.
För min del får de nog bli lite spa aktigt idag känner jag för först har jag badsalt med torkade rosenblad i, i vattnet och sen tänkte ja använda ansiktsmasken jag fick av julia i julklapp och sen hårinpackningen jag fick på PUB när jag handlade för över 500 tror jag, så det ska bli mysigt och till det får de nog bli lite vindruvor, kanske några tända ljus också=)
Hoppas ni är avundsjuka nu, mohaha!
puss så länge!


Kommentra
Jag har talat: jenny

aaa verkligen, man blir ju verkligen de!!! =) hehe aa gör så du.. mm väldigt rymlig och bra.. älskar den starka rosa också, perfa =)) Men du, ja addar dig på msn?! så kan vi prata mer där :)

2009-08-14 @ 23:29:26
URL: http://jennyroxlin.blogg.se/
Jag har talat: Anonym

... och jaaa ja blev liiite avundsjuk hehe ;P lät skönt...

2009-08-14 @ 23:30:16

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0