ANGÅENDE TIDIGARE INLÄGG..

Haha nu kanske ni inte fattade någonting när rubriken inte passade ihop med inlägget i inlägget innan dethär!
ja glömde ju faktiskt skriva en sak;p


de ska skulle skriva var att det tog mig ca 2 timmar att somna igår, skit segt men gick verkligen inte! låg och tänkte på nya kameran, och målarbyxorna och sånt ja ska köpa, och framförallt kameran som jag bara SKA ha! =)
Jobbigt dedär när man inte kan sova för man tänker för mycket, borde finnas en on och off knapp på tänkandet ibland haha=)
puss

Kommentra
Jag har talat: Isabelle

Hej!

Jag har anordnat en tävling i min blogg där man kan vinna ett eget designat sött smycke, gjort på cupcakes, donuts, lollipops och mm.

Var med o tävla:)!!!



/Isabelle

2009-08-15 @ 15:05:04
URL: http://pinkybell.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0