ÄNDRADE PLANER!!!

Shit här fick man reda på saker i sista sekund kan man ju säga...
de skulle ju bara bli jag camilla och niklas men nu blir det jag camilla niklas kim rick och sen en till ;p
Vi har  4 sängar att dela på -.- lyckat!! menmen de får gå bra ändå haha=)
Sen skulle ja ju åka 11.13 men vi skjuter fram de till 11.43, skönt för mig som får lite mer tid på mig, men dom andra får stressa men ja säger bara, skyll er själva! =D
Ja har ägnat dom 10 senaste minutrerna till att försöka fixa skjuts från åkersberga station till landet så flörtarde lite med pappa så ja lyckades haha, men stackarn får åka 2 vändor, först skjutsa mig och några till willys och släppa av oss där så vi ka handla, sen åka tillbaks till stationen hämta dom där och sedan skjutsa ut dom till landet för att sedan komma tillbaks till willys och hämta oss för att sen skjutsa oss till landet. stackars pappa men han gick med på de, så tack världens bästa pappa!! =)
aja nu ska jag titta om ja hittar något att stoppa i magen så att den slutar prata puss!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0