VATTENKRIG!

Bråk tjaffs och blä!! hatar dethär!!!!

Några killar i 3:an och camilla fick mig iaf på andra tackar idag en stund när vi hade typ vattenkrig eller vad man ska kalla det haha!
Jag fick en hel fucking hink över mig:O Men klart jag gjorde tillbak! så HAHA, fuck you John!! och Andreas, fighten är inte över, tro inte du kom undan så lätt=)
Jag kunde iaf inte gå på matten eftersom jag var helt genomblött, både på målarbyxorna OCH jenasen jag satt på mig efter, fick frågan om ja ville ha skjuts hem men jag valde att gå, orkade inte med människor ja känner just i det läget :p
Så nu sitter jag här i världens lockigaste hår och funderar på om jag ska orka platta det innan mathias KANSKE kommer hit..
Han har aldrig sett mig i lockigt men vet inte om jag orkar platta det, kanske dax för honom att se hur ja ser ut utan att ha plattat håret, menmen vi får se hur de blir med det.
Hur har eran dag varit??
puss<3


Ungefär såhär såg jag väll ut på morgonen iaf sen kanske det inte höll i sig så länge pga av vattenkriget:P

Kommentra
Jag har talat: Millan

min dag har varit bra. ont i magen bara :(

2009-04-28 @ 18:58:02
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0