VART ÄR SOLEN??

Godmorgon alla pigga och glada! ;)
Nu ska jag strax gå till bussen, börjar 9:40 idag riktigt skönt faktiskt =) och ännu skönare e att vi knappt ska göra någor i skolan idag, det börjar med engelska där vi ska titta på film, sedan svenska där vi också ska titta film sen luch sen matte och sen slutar vi, visst lät det som en tuff dag?? ;) haha
Jag funderar på att dra till gymmet idag faktiskt, va ju inte där på hela förra veckan då ja va i skärgårn så kanske e dax nu =)
Men får se om ja orkar efter skolan, e trött redan nu men det kanske ändrar sig =)
Lägger in bilder ikväll på hur ja ser ut idag =)
menmen nu måste jag dra puss!!

Kommentra
Jag har talat: Anonym

du är såå mycket snyggare än din pojkvän.. hahah han är sååååå fuul. Du kan få så mycke bättre fina du:)

2009-04-17 @ 16:04:14

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0