KINAMAT OCH BABBEL ;)

Nu har jag precis ätit Kina mat tillsamman med pappa, och guuuuud så gott det är!! Man blir alltid lika överraskad över hur gott det är!!! =) Jag tar alltid kyckling med chasewnötter, skiiit gott verkligen!! Jag vill äta mer men min mage e proooppad, skojja inte! så jag har över halva att äta imorgon! =D Eller så delar jag den med mathias eller något =)
Han kanske e hungrig inatt när han kommer efter han jobbat vem vet.


Vad ska jag göra nu då?? Jo jag tänkte faktiskt ägna fredagkvällen till att bara ta hand om mig själv faktiskt, ta ansiktspheeling, ansiktsmask, smörja in mig, raka benen osv, bara vara riktigt duktig! =) Hur låter det??
Super bra tycker jag!! =)
Sedan inatt somsagt kommer ju mathias förmodligen, vid 5 tiden ungefär, han jobbar ju så drf blir det så sent, sedan imorgon så ska jag väcka honom så ska han och jag till Kista där vi ska möta patricia och camilla också ska vi shoppa, leta present till Jennie som fyller år imorgon osv, ska bli riktigt mysigt =)

Påtal om shopping och sånt, jag och mathias solade aldrig igår som jag sa att vi skulle göra, nej vi åkte till stan istället, han köpte lite saker och jag hängde med, sedan köpte han ett par söta string till mig, och han gissade rätt på storlek, ojojoj duktig kille dedär ;P Kanske lägger ut en bild på dom sen men nu ligger dom i tvätten, på tal om det så måste jag fan tvätta också, jaja nu blir det här inlägget bara allmänt babbel så nu ska jag gå och tappa upp ett bad istället puss!<3


Hmm... Vad gör Mathias mitt bland underkläderna?? ;)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0