UPPDATERING FRÅN SKOLAN

SÅ nu sitter jag i skolan bibliotek och väntar på att engelskan s börja typ, vi ska titta film precis som vi gjorde nyss på svenskan, inte så anstärngade dag idag heller med andra ord ;p
Direkt efter skolan så ska jag dra hem till Mathias så kanske vi hittar på ngt en liten stund..

Aja vad ska ni göra i helgen??
Själv är dethär en väldigt speciell helg för mig, det kommer nämligen bli som en tjej helg vilket är myyycket ovanligt för min del då jag har vldigt få tjejkompisar..
Imorgon ska jag först vara med vikctoria och sedan på tjejmiddag hos Julia och på söndag ska jag och emelie hitta på något så det ska bli en skit mysig helg och förhoppningsvis mycket kort ;) Jävla massa prat kommer det bli iaf.
aja nu ska jag dra puss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0