UPP OCH NER

och nu sist till varför ja inte bloggat på länge nu så varför jag uppdaterade allt nu, varför ja inte vart med vänner dom senaste dagarn osv..
Känns som mitt liv e lite upp och ner, det började bli precis som jag önskat, men någonstans på vägen gick det snett och nu mår ja piss... därför bloggar ja inte, vill inte skriva av mig längre.. vill inte prata om det, vill inte berätta allt för folk..
inte ens för camilla har ja berätta.. det gör för ont..
Den enda som vet allt är mamma, jag har berättat precis allt för henne och hon hjälper mig.
Jag e inte depprimerad om de nu e så ni tror, utan det har hänt en sak som jag e ledsen över.. och man måste få va ledsen ibland, visst??
Idag har ja inte gått till skolan för ja låg vaken till halv 4 inatt.. mellan 00.00 och 01:15 låg jag upp hos mamma och pratade och blötte ner hennes kudde (a)

Varför måste vissa saker vara så svåra??
aja nu vet ni iaf, så kanske inte skriver så ofta nu men ni får stå ut för det vänder förhoppningsvis, eller aa det KOMMER vända!!
Tiden läker alla sår, säger man inte så?? bara frågan om hur lång tid det kommer ta.
Och förlåt om vänner och sånt kanske får lida lite av det, men jag vill inte dra med er ner, vill att ni ska se mig som den glada sprudlande Jennifer jag är och inte som den jag är just precis exakt nu ;p
men I will be back! I promise!!
puss<3


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0