TRÖTTA JAG =)

Har precis sovit i ca 2 timmar, riktigt skönt! var inte meningen egentligen, jag skulle bara vila ögonen sådär i pausen på singing bee, men det gick inte så bra eftersom jag somnade istället ;p
Vaknade av att mathias bombade mig med sms, han visste ju inte att ja sov så tror han blev lite orolig då han typ smsat i 1 timme utan svar ;p
men nu sitter han iaf på ett tåg påväg hit, inte planerat att han skulle sova här med han smsade och frågade om han fick och inte säger man nej till det inte =)
Vad har ni gjort ikväll?? någon mer än jag som tagit en chillkväll och bara tagit det lugnt?? skit skönt faktiskt!! =)
Och maten jag gjorde var riktigt good så det lär de bli flera gånger, gäller ju bara att hitta ork att laga mat, tycker det är tråkigt för det tar sån tid framförallt när man är hungrig, då hinner man nästan bli mätt innan maten är klar;pp
Aja nu ska jag tvätta bort sminket och släppa ut håret innan han kommer.
puss!!


Gamal bild..

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0