TJEJMIDDAG!

Idag är det söndag igen då... sista dagen på helgen, fan va tråkigt det känns, helgen bara svischade förbi ju, man han ju knappt blinka :O
Idag ska jag nog ägna dagen åt lite småplock, städning, bada och aa lite sånt om inte emelie ringer eller hör av sig snart =)
Ikväll kommer kanske förmodligen matte sova här, det brukar ju bli så =)
Jag har precis stoppat in 2 st frallor i ugnen så tänkte äta det till frukost och sedan tappa upp ett varmt och skönt bad =)

Gårdagen då =)
Jag åkte och mötte victoria i Jakobsberg och sedan åkte vi direkt hem till Julia där Julia och Julia var ;)
Vi åt tacos, Jätte gott!!! och pratade en hel del, sedan förflyttade vi oss från bordet till soffan där vi tittade igenom massa gamla skolkataloger och skrattade och fortsatte prata, sedan satte vi på en film, det fick bli mamma mia, jag hade aldrig sett den förut och först trodde ja inte den skulle vara så speciellt bra men folk har ju pratat mycket bra och den och jag måste säga att jag håller med dom, den är ju bra! haha.
När filmen var slut så fastnade vi vid något program på tvn och sedan gick jag victoria och Julia hem =)
Jätte trevlig kväll tjejer tack för det! =)



Kommentra
Jag har talat: jonna

Roligt eller hur? Det behöver man! hoppas du o tvillingen inte e osams. Saknat dig här. Kramar många fr mig.

2009-04-20 @ 08:41:11
Jag har talat: Sandra

Elevkonserten är den 13 maj (:

2009-04-20 @ 16:29:38
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0