TEORI!

Sitter i skolan nu och ska snart ha lite teori.
Vi håller nu på att lära oss att ta ut glas, sätta i nytt fönster och måla dom och sånt, så äntligen något nytt ;) Än så länge e det inte ett dugg svårt, men tror det kan vara bra att kunna, i sommar ska jag få ta hand om alla fönster på landet så tjänar jag lite extra fickpengar på det! =)

Imorse så gick jag upp vid 5 som vanligt och fixade mig, och vid 6 gick jag ner och serverade Mathias frukost på sängen, fatta lyx han får! ;)
Sedan i skolan så hade han rast så då gick han och köpte en kaffe till mig och kom till mitt klassrum och lämnade den, så gullig! tack för det gubben! Kan säga att den kaffen verkligen behövdes!! Höll ju på att somna sittande!
Idag skulle jag ju gymma men såg sen att gymmet har stängt mellan 17-20 och jag kommer inte vara på gymmet förens 16 kanske, och då ska jag byta om och sånt så kommer kanske bara kunna gymma ca 30 min så jag tar det imorgon istället, så idag tänkte jag faktiskt lägga mig i solariet när jag kommer hem, känner att det behövs.
Aja nu börjar vi snart puss!!

Kommentra
Jag har talat: Anonym

haha ja tur att han kan va gullig nångång då XD

Fattar inte vad du ser hos han? Har inte utseendet och är inte bra i sängen? inte den finaste personligheten heller

2009-04-27 @ 15:52:05
Jag har talat: Millan

Millan som pratar (just nu jävligt lack, så ge dig inte på dig någon jag står nära) Jennifer är min syrra!



Hörru din slyna! Ta dina åsikter och stoppa upp dom någonstans. Stå för vad du skriver ut din idiot! Han är hur gullig som helst! Han ser bra ut också! Sängen har jag ingen aning om men jag har hört! Eftersom du verkar veta hur han är i sängen så chansar jag på att du legat med honom. De kanske bara va du som inte hade erfarenheter gumman eller så va du en engångsgrej så han gjorde det bäst för sig själv och sket i dig!

// Millan (tjejen alla älskar)

Om du vill något mer, skriv i min blogg då! jävla snorunge som inte står för vad hon/han/den/det skriver!!

2009-04-27 @ 17:31:30
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: EN STRIPPAS BEKÄNNELSER

snygg blogg:) läs gärna om mitt liv som strippa i stockholm och i amsterdam, kram!

2009-04-27 @ 18:26:47
URL: http://kolomiyka.blogg.se/
Jag har talat: Anonym

men hjälp, nu läste jag bara igenom men jag tror inte ens de första e negativt mot din syrra. Utan mer positivt åt hennes vägnar.

2009-04-27 @ 20:57:53

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0