TÅRTA, MINNEN, BAAAD!!

Sitter här och äter daimtårta och dricker cola! varje gång ja äter daimtårta så tänker ja på den gången då ja och camilla skulle äta det, så hade vi käkat två små bitar dan innan men tårtan var nästan hel bara en liten bit av den som saknades, så tog vi fram tårtan och när vi skulle skära upp så tittade vi på varandra, log och delade hela tårtan på mitten och käkade upp halva var! Tyyypiskt oss! Men faaaaan vad mätt man blev efter!! skojja inte, trodde ju man skulle spricka vilken sek som helst men det gjorde vi inte som tur är ;) Aa många sånna knasiga minnen har man med den tjejen, vi kan hitta på så sjukt konstiga grejer att vi till och med vid flera tillfällen stannat upp och frågat högt: vad fan håller vi på med?? och sen brutit ut i skratt, jadu vad ska man säga haha, men ett gott skratt förlänger livet så jag lär på ett låååååååååååångt liv =)

Aja nu ska vi inte prata minnen, daimtårta och liv utan jag ska faktiskt strax tappa upp ett bad, tända några ljus och krypa ner i badet och bara ligga när och njuuuta!!!! Guud så jag har längtat efter att få bada dom här dagarna ute på landet, så nu äntligen ska jag göra det!!
Medans vattnet tappas upp så ska ja väll hitta orken till att packa upp väskan, fixa iordning tvätthögar och göra iordning så att ja bara behöver slänga in i tvättmaskinen och köra igång den imorgon, innan jag åker till stan med camilla.
Hoppas på bra väder alltså för ja funtar på att ta tunika, det var så länge sen så känner att det börjar bli dax nu igen! =) Tänkte försöka hinna förbi och plocka upp min mobil som nu är tillbaks från lagningen och förhoppningsvis hel!!
aja nu ska ja inte låta tiden rinna utan gå och sätta på kranen och låta vattnet rinna =)
puss<3


Syster och jag

Kommentra
Jag har talat: Millan

jo de blir du och jag en "syster-dag" själva på stan. ååh! va mycke minnen vi har tillsammans!! daim tårta mumms hörru! :)

puss

2009-04-11 @ 10:03:42
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0