TÄNK OM MAN VA STENRIK!

Godmorgon alla pigga glada och underbara =)
Lite ovanligt av mig att gå upp klockan 9 på en lördag faktiskt, det händer inte ofta direkt ;p men idag ska jag åka med bussen som går 10.41 så måste ju hinna bli klar, för er som inte läst tidigare inlägg så ska jag till Kista =)
Det jag behöver mest är foundation och present till Jennie, sedan behöver jag egentligen, sommarklänningar, tunikor, dust it, BHar och matchande string men får se hur mycket jag har råd med.. Vill inte att hela studiebidraget ska ryka första dan som det brukar...

aja nu ska jag fortsätta lägga på maken och sedan fixa håret och lite så, kanske skriver innan jag drar och lägger upp någon bild men det märker ni ;)
puss!!

Kommentra
Jag har talat: Erika

Har du något bra ställe där man fixar naglarna?:)

2009-04-25 @ 20:18:06
URL: http://lundljung.blogg.se/jikiz

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0