SVENSKA A

Så då sitter man här på svenska A igen, har precis haft engelska där vi jobbade med lite uppgifter i boken, det gick bra men det är ju så satans enkelt..
Nu på svenskan ska vi fortsätta skriva klart våran uppsats vilket jag snart e klar med, hoppas det blir ett bra betyg nu!! =)
Måste bara säga att jag är vråååål hungrig gaah!! rycktas om att det blir spagetti och köttfärsås, helt okej mat men om den är ätbar i skolan återstår att se..

Efter skolan ska ja möta upp camilla för att hämta lite saker mamma och syrran behöver sedan tänkte jag dra och gymma igen, efter det kanske sola, ta en dusch och gegga på en ansiktsmask, vad tycks om det?? =) Jag tycker iaf det låter himlans mysigt..
Aja nu ska ja fortsätta jobba hörs sen puss!!



(tack Jonna!! kanske tar ditt tipps för det lät ganska smart!!)
=)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0