STRÅLANDE SOL OCH EN GLAD JENNIFER!

Aa det är precis sådet ligger till =) när det är sånthär väder bli jag alltid så himlans glad!! =)
Imorse var jag uppe i gryningen igen så kl 5 alltså, ja fixade mig och sedan väckte jag mathias och stund senare satt vi på bussen sedan tåget, han hoppade av i sthlm södra då han har praktik men ja åkte vidare till skolan, fick en kaffe av camilla när ja kom fram, tack så mycket! =)
Sedan tapetserade jag lite och vips så var klockan 10:45 och dan var slut! Wiee!!! looooooov!! fan vad häligt!! =)
Jag ska jobba ute i skärgården udner lovet, vad ska ni göra?? =)

Efter skolan åkte jag iaf hem och bytte om till lite mer sommriga kläder (hade målarbyxorna innan) aa och sen har ja itne gjort så mkt mer..
Nu sitter jag här och väntar på att camilla ska komma, hon ska sola lite och sedan ska jag fixa latte också ska vi dricka latte och äta daim tårta, mums!! =)
puss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0