STAN!

Då e jag äntligen hemma efter flera timmars letande på stan, jag och mathias letade efter en födelsedags present åt honom eftersom han fyllde år i söndags men vi hittade inget...
Imorgon ska vi förmodligen till aik-shoppen i solna och titta om vi hittar något, hoppas på bättre tur då ;pp

Mathias sov ju här från igår tills idag och det var första gången på typ 1 och en halv vecka som vi träffades och gud så mysigt det var, somnade till och med i hans famn sen när vi skulle sova =) Och vakna upp breve honom va lika mysigt det!
efter stan drog var och en hem till sig och strax kommer han hit igen så ska vi äta grillat med familjen! =) Skit länge sen jag käkade grillat så det ska bli riktigt jävla gott!!! =) Känn er suktade!!!

Juste jag hittade faktiskt en sak på stan! En present till syrran som fyller 19 imorgon, hoppas hon blir glad över den! =)
puss<33


Bild på fega lilla mathias som inte vågar vara med på bild ;)

Kommentra
Jag har talat: Anonym

han har inte förändrats mkt han inte :)

2009-04-14 @ 10:30:42
Jag har talat: Nenne

Åh jag älskar fatet! :D

Tack så jättemycket!!

puss <3

2009-04-14 @ 22:59:02
URL: http://jageliten.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0