STAN =)

Har precis gjort mig iordning och snart ska jag möta upp Jennie i Jakobsberg och sedan iväg till stan där vi ska möta camilla =D Vad hon ska göra där får ni förmodligen se i hennes blogg sedan mihi =)
Jag ska även titta på present till Julia som fyller år imorgon! (valborg)
Vad ska ni göra på valborg?? några planer än?? =)
Jag har väll ngr småplaner och funderingar sådär men inget är bestämt än så än får ni inte veta vad jag ska göra och vart jag ska vara, mohaha feel the pain ;)
Hade tänkt att ta bild på hur jag ser ut idag men då märkte vi att kameran e försvunnen.. Syrran lånade den igår och nu är den borta, den är förmodligen kvar på stället dom var igår så vi ska åka dit och kolla om den finns kvar bland bortglömda saker. Är den inte det så måste ja ju tyvär be om en ny kamera, känna taskigt att ta pengar av syrran för den eftersom jag vet hur jobbigt det är med pengar, men nöden har ingen lag och det är ju min kamera.
Men förhoppningvis kommer den ju fram, så håll tummarna =)
aja nu ska ja dra puss!
<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0