STÄDDAG!

Så då har jag ääntligen städat klart hela mitt rum! tog ca 2 timmar, det ända jag inte har gjort är att torka golven men det tänkte jag att jag gör efter jag städat akvariet för det känns ganska onödigt att göra det innan ;pp
Så alldeles strax ska jag alltså ta itu med akvariet så även min sköldpadda får rent och fint men jag tänkte ta en lite paus emellan bara och samla på mig nya krafter, så just nu sitter ja här och bloggar och dricker kaffe =)
Ibland önskar man ju att man bara kunde knäppa med fingrarna så skulle allt vara rent och fint men det går ju inte...
Nu när rummet är städat så får ja ännu mer typ ångest över att rummet fortfarande inte är helt färdigt! ja mena de va ju läänge sen vi gjorde i ordning det men vi gjorde aldrig helt klart, jag ska ha nya lister vid dörren(har inga nu), ska köpa en skogarderob alltså en garderob för enbart mina skor och det behövs verkligen nu.. Sedan ska ja även få en ny fönsterbräda som passar bättre in och sen rosa överkast och lite sånt, plus att ja ska måla dom 2 vita väggarna rosa och sen hitta något dekorativt att ha på väggen, suck vill bara att allt ska vara klart;p men får väll hitta en tid att sparka mig själv i baken och sätta igång ;pp
Lägger inte ngr bilder från igår, puss<33





Mitt nystädade rum =)

Kommentra
Jag har talat: Millan

orkar inte kommentera varje inlägg (a)

Men jag hade jätte trevligt med dig inne i stan och sedan på kvällen med några härliga kompisar (:

puss

2009-04-12 @ 14:51:47
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Millan

hahahaha "pas på balle" måste kolla vart jag skrev de! :D

nej panik får jag inte behöver bara marcara och lite puder de har jag här hemma :) tack ändå gumman

2009-04-12 @ 15:50:58
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0