SMÅPANIK!!

Nu har jag precis plattat håret och ska strax krypa till sängs och sova och sedan gå upp vid 5 för att öppna till mathias för att sedan gå och lägga mig igen och sedan gå upp ngr timmar senare (a) menmen allt för honom =)

När jag stod och borstade tänderna så stog jag framför spegeln under lampan i ett såntdär starkt ljus som man inte ska stå i för man ser alla fel på en.. Just nu föll blicken till mitt hår! Måste färga det snart! utväxten är ca 1,5cm nu, asså det syns ju inte jätte mycket när jag har fixat håret och sådär men nu när det är ostylat och blank så ser man det, jag ska även färga snäppet mörkare denhär gången så hoppas det lir snygg, sedan måste jag köpa hårinpackning också, men det får nog bli nästa månad för pengarna räcker ju fan inte, toppa mig skulle ja behöva göra typ nästa månad också men hur ska jag få råd med allt jag behöver och vill?? pengar växer inte på träd! =(
och nästa månad e ju maj, e inte det sista månaden man får studiebidraget?? :O Så måste man hitta ett sommarjobb, men det är inga som vill ta emot 17 åringar, alla vill ha minst 18 åringar! =( Är i stort behov av pengar och får fan panik såfort jag tänker på att jag inte kommer ha pengar om ja ine hittar ett extrajobb fort!

Någon som vet något extrajobb/sommarjobb, eller något ställe som tar emot?? eller kanske på erat jobb eller vad som helst, så säg till innan jag får ännu mer paniiiiiiik!!!!
Aja nu ska jag skutta isäng innan jag börjar tänka ännu mer på det och itne kan sova..
Fan nu blev ja hungrig också! kanske ska ta ngt snabbt bara;p
puss!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0