SLUT!

Så de e slut nu, e alla jävla anonyma fittor nöjda?? e ni glada nu?? Fick ni som ni ville??
Grattis ni vann! vad e priset?? en ledsen jennifer och en ledsen mathias?? Vad det det ni ville ha så varsegod det är det ni har fått...

På senaste har vi bråkat och tjaffsat hela tiden och det känns som det aldrig tar slut, så idag så pratade vi om hur vi skulle göra och ingen visste riktigt.
Jag älskar honom, han älskar mig, men om kärleken vore allt.. Det är det ju inte.. man måste även kunna lite på varandra och lyssna på varandra och aa massa mer och det var blandannat det som körde ihop sig.
Jag sa att jag ville gå skillda vägar så det gjorde vi.
Vet inte om vi gör ett nytt försök senare, men det kommer nog dröja isåfall..

Nu vill jag hitta tillbaks till mig själv, hitta vem jag själv e innan jag kan träffa någon ny eller gå tillbaks till honom..
Jag måste låta såren inom mig läka så jag blir stark igen innan jag kan släppa in ngn i mitt hjärta igen.
Även om jag älskar mathias otroligt mycket så orkar jag inte mer just nu..


Så det är slut!

Kanske borde njuta av singellivet men det går inte just nu, just nu koncentrerar jag mig bara på att försöka hålla tårarna inne...



puss

Kommentra
Jag har talat: Erika

Titta in på mitt video inlägg:) Så får du se vem jag är :) Kommentera gärna:)

2009-04-30 @ 19:02:53
URL: http://lundljung.blogg.se/jikiz

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0