SJUK DAG!

Denhär dagen har gått upp och ner som en jävla bergochdalbana, ena sekunden har det varit skit, man har gråtit som en liten bebis och andra sekunden har det nästan känts bra, förutom att jag typ känner mig tom nu, det är en konstig känsla..

Men jag känner mig typ delad, som att jag slits i två delar, halva jag vill en sak och halva jag vill en annan..
Tänk om man hade en lite gubbe på axeln som sa åt en precis vad man skulle göra, fatta vad allt skulle var enklare då!
Eller att man va liten och mamma och pappa bestämde allt ;p man hatade det kanske då i vissa lägen men nu vill man att de ska vara så i vissa lägen, lite sjukt faktiskt..

Känns som ja gått på en lång stig av prövningar, svårigheter, underbara stunder och massa och helt plötsligt har jag kommit till en ställe där vägen delar sig och nu måste ja välja vilken väg jag ska ta..
aa konstiga känslor det finns, menmen nu ska ja städa tror jag..
Imorgon ska jag iaf pallra mig iväg till skolan har jag bestämt!
puss<33


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0